tågräls i väntan på goa tider.

hahaha, glömde i förra inlägget att berätta en rolig sak som jag var med om i natt. HAHAH! Det kanske inte kommer låta så skoj när jag berättar det nu, men ni får ta det som ni vill.

Jag och Sandra sa hejdå inatt runt 01.00 tiden. Jag tog min cykel och cyklade iväg : ) Väl på vägen hem så funderade jag allt mellan himmel och jord. Påvägen hem till mig så måste man passera en järnvägsövergång. När jag väl var i närheten vid järnvägsrälset så ser jag att bommar går ned och så börjar det blinka rött för varning för tåg som kommer. Jaja, tänkte jag och stod och vänta på att en litet lok skulle åka förbi.

Men kom det ett litet tåg förbi då eller? NEEE!! En jävla tåg som hade tusen, miljarders vagnar.... och jag tittade på det och det tog aldrig slut,. Jag tittade på klockan och det visade sig att jag stod där och väntade i 10min!!!!! Då kan ni kanske förstå hur låååångt det tåget var med sitt släp!!! Aldrig sett så mycket vagnar och aldrig väntat så länge vid en övergång!!!
tror ni jag dog av skratt när jag stod där? Jag dooog av skratt!!!! fy fan va komiskt. hahahha..

Lät inte så kul kanske?.. Men tro mig... varför det var ssååå kul för var att det var bara jag, kl.01.00 på natten som stod där med min gamla damcykel och väntade på att få åka över. SKITSKOJ!!!!! de va så kul hahahhahaha!

så var det med det!!!
hahaha, pyss.

Kommentarer
Postat av: Sandra

HAHA!! Mm jo tack märkte att du tyckte de va kul när du ringde - å jag får hålla me om att de hela va kompiskt! =)

2009-08-10 @ 22:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0