Söndag med Mary kay.



Söndag idag och snart slut på augusti månad. Skit va tiden går fort. Hinner knappt med. I alla fall. Idag har jag varit på hygienafton hemma hos kära Sandra. Dit hade det kommer en tjej som hade produkter från Mary Kay. =) Mycket trevlig eftermiddag med att prova på samma saker för att veta vad det var för slags produkter. En bra tjej var det med produkter som kunde sin sak och prata om allt för att få mer förståelse för varje enskild sak. Jag införskaffa mig en bra salva & renscrubare för läpparna! ; ) De 2 timmarna som det höll på : värt ett STORT +

Så det har det varit idag. Nu har ju nyss käkat och ska strax lägga mig i soffan och mosa en stund.
Men innan det så tänkte jag berätta att jag nyligen ha åkt båtbuss med kära mor och far i veckan som va. Vi var iväg i torsdags på en ytterligare utflykt där båt skulle vara färdmedlet. Hur kunde jag då åka båt eftersom de flesta vännerna vet att jag bliiiiir så sjösjuk? Men det var väl lite det som var hela grejen - "Utmana-sig-själv"-turen. Och ni kan inte tro det.... jag blev inte sjösjuk. Men så tänker säkert ni andra?.. "på den lille turen hinner man väl inte bli det, det guppar ju inte ens typ". Jo lite gjorde det.. men det gick finnemang med mig så att jag själv blev lite chockad. Så nu här i efterhand är jag stolt över mig att jag klarade det. =) Här bjuder jag på lite bilder från turen.
 

       
 
       

                            

Haha.. va snyggt det ser ut när jag inte kunde få med hela båten på bild. Så är det när man inte har värsta hightech kameran. Men vem vet.. kanske i framtiden har jag råd med en? Det märks.. nääär man får jobb.

Nä vad sägs det som att gå och trycka i sig chokladen och gosa sig ned i soffan? hahaha.
Det är nog dags för det. Strax Tv4 film : ) ciaaaao alla.

Kommentarer
Postat av: chärry

Mary kay produkter är nice! Skulle vilja ha ansiktskräm i Mary Kay märket=) hiihi!



Hoppas du haft en bra helg! kramkram

2009-08-23 @ 21:25:04
URL: http://carolineswensson.blogg.se/
Postat av: chärry

Jaoo är inte gratis inte :) Hehe.



Jepps min helg va kanon:) blir aningens töligt med måndag o jobb igen meen men, veckorna går fort så snart äre helg igen hihi!

2009-08-23 @ 21:46:15
URL: http://carolineswensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0