Pain as hell.


Jepp idag var det dags.. vaxning!!! gaaah.. gu vilken smärta !!!:. aj aj.. men skoj att testa! Ont ont gjorde de och det tar nog ett tag innan jag gör det igen. HAHAHA,, Nu vet alla det. 

Jag måste faktiskt börja klaga på mig själv. Jag är fruktansvärt dålig på att skriva här på bloggen. Vad kan det bero på? Jo, 
nr 1 : Jag har ett liiv. (hahaha, nej!!).. ahha.. jag menar ja glömmer bort. 
nr 2. : Har inte så mycket skoj att skriva om, så därför är det ingen idé att skriva. 
nr 3 : Tycker min blogg är tråkig och vill ha en omstyle:ning.. någon som kan?


Snart är det lillördag. Jag tänkte mig för utgång då.. ska med grabbgänget! : ) De ska bli skooj=) längtar faktiskt lite.  = ) 
Annars with the love lägger jag på hylla ett tag, bara krångel. Jag känner mig friiiii : ) <3 fast ibland vill man ha kramar o mys... !!!!! miss that. jaja. 

dags för sims 3 spelande. : ) 
Har nämligen nu fått min efterlängtade dator.. iiih =) 
tja,


Kommentarer
Postat av: chärry

Tycker ju det är kul när du bloggar ;) Så skriv så fort du har lust =) alltid kul att läsa!



Jaså det gjorde ont o vaxa sig?;) joo de gör ju de, därför ja rakar mig :P HAHA :) kramkram

2009-08-03 @ 23:51:14
URL: http://carolineswensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0