Fest 2 dagar?

Det är kanske dags för det. Äntligen lite fest, och i 2 dagar hoppas jag också på att det kan bli! =) Min goa Sandrish vill säkert det och KLART DET KAN BLI!!?! : ) sandra gumman ska komma hem först från stockholmo=) Sedan kör viii =) Vi kanske ska skaffa lite mer party bilder från festerna eller vad säger du gumman?? haha. Blir dåligt med sånt. Kanske skulle behöva komma över en bra kamera.. någon som har någon billigt och vill sälja to me?

Idag fick jag mig ett nytt linne + en promenad tur med henrik i jacobsbergsskogen!. Där var det verkligen fint att gå. Jag tyckte här på H var fint med icke ja nice. Jag ska nog ta turen till J-skogen snart igen!! ; ) Va kul att träffas och snacka om allt :)


HM  98:-


Sedan ni som känner mig vet att jag älskar allt med datorer och har ju nyligen köpt en =) Den är så fin. Titta så vacker den är........................
 
Man blir ju som när man är kär typ!!!!! hahahahhaha=D Pirrade alldeles när jag såg den!!!... : ) Att ha en sådan här burk är bättre än en kille.. denna tillfredställer meeer! HAHAHHAHAHA=D Fast den är lite hård att kramas.. men vem gillar inte hårdhet?? hahahahha

Nä nu ska jag sluta. Jag gillar honom.. min burk.. otroligt mycket! 

Dags för städning. Ska bli gott med helg : ) Tjaao.


Kommentarer
Postat av: Sandra

De blev en SUPERbra helg! Tack goa du! =)

Snygg nya designen på bloggen blev förresten!

2009-08-19 @ 01:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0