Början på många saker.

Ja nu är det v. 35 och SKOLSTART för många studenter som börjar skolan denna vecka. Jag börjar nu skolan på Tisdag & det är dags för att göra klart min slutdel i utbildningen - examensarbetet. Denna gång tror jag att det ska gå vägen, det känns så!  Jag ska på onsdag träffa min nya handledare, och som jag minns så tror jag att han blir suverrän! =) I hope so!

Annars denna vecka så ska jag ha planering för kyrkans verksamhet, min lilla miniorgrupp ; ) Eller det ännu häftigare namnet, nämligen Efter plugget. : ) Så idag ska jag A och V träffas för att planera för ett halvår fram ; ) Det är alltid lika skoj att ses, för att prata om allt och planera in till varje gång för vad vi ska göra = ) Så det blir i eftermiddag att jag ska träffa dem. Innan det så ska jag upp till min praktikskolan (där jag var under utbildningen) för att snacka med dem om de behöver vikarie o liknande. =) Hoppas hoppas att det går vägen.

Men nu ska jag ut och måla på fläckar på innegårdsstaket : ) 
Ha en bra dag.
Jag ska försöka att inte stressa ihjäl mig.
kram heeej.

          

Kommentarer
Postat av: chärry

Promenix imöra da?? =) hörs imorn om vart vi ska mötas o så=) naaaatti naaaatti!!!

2009-08-25 @ 23:30:16
URL: http://carolineswensson.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha tommy wall va nyss uppe o sa hej på jobbe =P

han skulle till sthlm o supa, OVANLIGT :P



hoppas du får en bra fredag!! kraaaam/chärry

2009-08-28 @ 10:49:53
Postat av: chärry

hehe nee vi hann inte prata så mkt mer eftersom ja satt o jobba=P men han e sig lik på alla sätt o vis iaf :P



ha en bra kväll nu da, kraam

2009-08-28 @ 20:05:22
URL: http://carolineswensson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du får krya på dig gumman :)

Vi tar träning när du mår bättre!

Kram kram //chärry

2009-09-02 @ 10:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0