Äventyr i vackra Värmland

   

  
 
                                 Bilder från härliga Sunnemo

                           
                                          Oh, thats meee!


Idag var jag iväg på ett äventyr med kära mor och far i vackra värmland. Vart var vi påväg måntro? Jo, första stoppet skulle bli Sunnemo : ) Där är det så himlans fint men idag var det en kall dag.. men det kunde värmas med en fika med vaaarmt kaffe ; ) Det var mycket gott. Till kaffet blev det smörgås och en liten bit kaka. Det tyckte jag att jag var värd : ) Väl i Sunnemo så gick vi in i en inredningsbutik där jag inhandla lite smått och gott : ) En mysig butik mitt på landet : ) har ni vägarna förbi Sunnemo.. så gå in där.. = ) Väldigt treeevligt för er som gillar inredning! =)  När vi hade handlat klart i lilla butiken var det dags för att köra vidare.

Nästa stopp fick bli munkfors / olsäter =) Kollade mest runt vad det var för aktiviteter i områdena där.. mest dött om jag ska vara ärlig : ) Men det är skoj att se lite områden man har besökt förr : ) Efter olsäter så körde vi tillbaka till karlstad och in till skåre / ICA en sväng för att handla lite melon o grejer till maten ; )

Det var en rolig dag som tog några timmar att genomföra : )  Men det var väl behövligt eftersom ibland kan det vara gött att göra något annorlunda i vardagen! =) 

                         
                        2 st glasunderlägg och en tändsticksask i snyggt tulpanmotiv
                                 inhandla jag på inredningsbutiken i Sunnemo ; )

Annars idag har jag pluggat en hel del ikväll för att få klart till mitt första möte med min examenshandledare : ) Nu såhär sent på kvällen blev jag klar och kunde ÄNTLIGEN skicka in dokumentet till honom. Hoppas att det blir bra! Jag va rätt nöjd så=)

Nu ska jag gå och sussa. Det har varit en lång dag och det behövs lite vila.
Imöra har jag lika fullt upp som jag hade idag.
ha de så bra allesammans.
kraam.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Låter som du haft en trevlig dag gumman, va kul! Alltid lite skönt att få komma bort lite å se nått annat. Va duktig du är me skrivandet, å va bra att du blev nöjd!

Vi ses imorrn! KRAM

2009-08-19 @ 00:59:34
Postat av: Anonym

Men! Har du varit här i trakten utan att berätta :o

2009-08-20 @ 16:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0