påskharar.

Ikväll va jag på jobbet och hade påskpyssel med barn och föräldrar. Sedan smög sig påskbakelsen in... som jag hade längtat efter. Bakelsen visade sig att vara en liten bit rulltårta med grädde och mandariner på toppen. MUUUUUMS! Den satt som en smäck. 
Överlag så gick pysslet bra. Vissa föräldrar var sura för att man "BARA" fick en bakelse. Men tänk för fan... det ska ju räcka till alla.. men sura ville de vara.. och sura fick de vara. Herregud.. har ni inte lärt er att vara glada för det man får? Jag och mina arbetskamrater fick verkligen svart på vitt idag att många av barnens föräldrar var OTROLIGT bortskämda ... så nu förstår man barnens beteende. Sjukt att det är så. 

Till jobbet ikväll hade 3 barn klätt ut sig för påsk.. Åhh så söta dem var. En kille va fin, uppklädd kille som "påskgubbe" - sa han själv.. och de 2 flickor var påskharar. Såå otroligt söta!.. När dem kom utklädda idag.. så kände jag att jag missa något där... JAG skulle ju också ha klätt ut mig.. var ju inget jag tänkte på.. men till avslutningen kanske man skulle göra något spexs!!.. Jag = gillar att klä ut mig! ... någon som ska ha fest med ett tema snart?.. I will be there!.. hehe.. 

Sedan har jag en betungande grej som jag måste ta tag i. 
Jag måste skriva dagboksanteckningar... fyy..
Jag ska under kursen gång nu anteckna saker som berör än varje dag.. uhh.. svårt.. men samtidigt intressant.. eftersom man ska analysera det sen. 

Imöra går jag sista dagen för veckan.. sedan är det HELG.. och rättare sagt påsk. wiie. jag längtar!!!
nä.. när jag ändå nämnade dagboksantecknandet.. kanske bäst att skriva något vettigt.. 
Det som hände idag att svenskan som satt fängslad i USA i 28 år kom till Sverige idag.. DET kanske man skulle kunna skriva om. hehe...

tjaaao. 

Kommentarer
Postat av: anna-sara

mysigt med påskfirande!! Synd att föräldrarna var bortskämna som att det inte var nog att ta hand om deras ungar=) Lycke till med dagboksskrivandet så ses vi snart hoppas jag! kram

2009-04-09 @ 12:45:03
Postat av: chärry

tjenis penis=)

har fortf inga pengar på mob:/



har legat o vilat, inte mått så bra idag. haft på ljudlös, sorry ;/



lördag jobbar jag - sen ska ja väl till mami o papi o äta o sånt o kvällen umgås me micke. men vi skulle väl ses på söndag?=) fast jag e inge vidare sugen på alkohol(kanske just nu bara eftersom ja inte kännermig pigg o har huvudvärk), men vi skulle ju kunna dra ut o käka o sitta o töla?=) hihi



puss o kram!

2009-04-09 @ 16:21:52
URL: http://caaroliine.blogg.se/
Postat av: chärry

har fått för mig att du inte gillar att åka båt? har jag rätt? annars undrar jag om inte du o jag skulle dra iväg på en liten kryssning?! :D sån där billig till typ riga lr tallin lr nött :D vore ju asskoj, du o ja lr du jag o cissi lr nått :) haha vore skoj tycker ja o göra nått skoj me dig/er!

2009-04-09 @ 20:17:10
URL: http://caaroliine.blogg.se/
Postat av: chärry

okej=) njaa har lördagen planerad eftersom ja trodde vi skulle ses på söndagen=) ja vet inte, kvällen skulle väl funka för mig :) på söndag=D

dra ut o käka nånstans?:)



hehe okej då vare du som inte palla båt alltså=) okioki. hade annars varit kul om man kunde hitta på nått, nån liten tripp över dagen lr va som helst ;D



är en massa saker ja ska styra upp;) haha. bara det att ja skjuter upp allting hela tiden.



pusss

2009-04-09 @ 21:37:22
URL: http://caaroliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0